tisdag 22 januari 2008

Rod Stewart och jag har städat idag!

Inte vet jag vad som for i mig idag!
Skjutsade Lennart på jobb och sade att nu skall jag hem och slappa...

När jag kom hem tog jag en stor 'mugg' kaffe och då fick jag för mej att allt lurvigt på golven skulle bort!

Sparar alltid på det, när man öppnar nån dörr och vädrar så rullar dom sig större och större.

Men nu fick jag för mig att dom skall bort. Så i med en cd med Roddan på högsta volym och i med en ny påse i dammsugaren så det blev bra sug.
Jag tror banne mej att jag tyckte att Tant Elna tog några danssteg när hon passerade i sitt fönster.

Så nu är det lite nya dukar som skall plockas fram och så skulle det inte sitta fel med en tulpanbukett! Köper mej nog en sådan i morgon.

Nu håller jag på tinar upp sjömansbiff till mej när nu sjömannen gått på jobb.

Allt gick bra i går i Svedala, fick hem vad vi skulle plus lite till. Köpte klinkers till hallen och nu får jag ångest i fall jag köpte fel. Börjar alltid tvivla när jag kommer hem med nåt.
Fick till och med Lennart att lätta på börsen! Han köpte sig en kompassros som skall läggas in i köksgolvet. Och den var int billig!!!

Inga kommentarer: