söndag 27 januari 2008

Bloggtorka!

Men det måste man få ha.

Om ni inte har annat att göra så kan ni läsa när tackar jag för mej på e-posten.


Nu när 2007 är slut, vill jag bara tacka er för alla e-mail jag fått under året.

Tack till vem det nu var som skickade mig informationen om råttlort i limmet på kuverten.
Tack vare den, måste jag nu använda en våt trasa var gång jag skall klistra igen ett brev.
Av samma anledning måste jag tvätta varje brev jag ska öppna.

Jag har nu heller inga besparingar mer då jag har sänt allt till den sjuka flickan (Penny Brown) som ligger för döden på sjukhuset för1.387.258:e gången.

Jag har absolut inga pengar kvar... men det kommer att ändra sig så snart jag mottager de 50.000 kr Microsoft ska skicka mig för att jag hade deltagit i deras speciella e-mailprogram.

Eller från bankagenten i Nigeria som vill dela 7 miljoner $ med mig, som blev efterlämnat av en avlägsen släkting som dog i en trafikolycka.

Jag behöver inte heller bekymra mig för min själ, då jag har 363.214änglar som vakar över mig och St. Helena som uppfyller alla mina önskningar.

Jag använder inte längre cancer framkallande deodoranter, trots att jag stinker som en gnu en varm, fuktig dag.Tack vare er har jag lärt mig att mina böner bara blir hörda om jag vidarebefordrar min e-mail till minst 7 personer inom 5 minuter.

Tack vare er oro dricker jag inte längre Coca Cola eftersom det kan rensa kalken ur en toalett.

Jag kan inte längre fylla bensin i bilen utan att hålla ögonen på om en seriemördare kravlar in i baksätet medan jag tanker.

Jag svarar inte på sms, då det kan kosta mig 25.000 att svara några särskilda nummer.

Och tack vare ett strålande råd kan jag inte en gång plocka upp en 50-kronerssedel som jag tappade i parkeringshuset eftersom det säkert ligger ett sexmonster under bilen, färdig att gripa tag i mina ben.

Om du inte sänder detta mail till minst 144.000 personer inom de närmaste 70 minuterna, kommer en stor duva med diarré att landa på ditt huvud kl.17 i eftermiddag, och loppor från 12 kameler kommer att invadera din rygg och förorsaka en hårig röv.

Förresten... en sydamerikansk student har efter långa studier upptäcktatt bara människor med låg IQ som sällan har sex, alltid läser sina e-mail med handen på musen.

Det är inte lönt att flytta den nu... det är redan för sent ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

ehehe.. den var ju bra!/dotra 2