torsdag 10 januari 2008

Nu är julen slut

Åtminstonde för mig.


Solen sken så vackert idag och fåglarna började kvittra, då blev det dags

att klä av granen och ner med alla ljusstakar och ala julprydnader i lådor som nu skall transporteras till 'gamla huset' i väntan på att man får fira nästa jul i nya huset.


Elektrikern var där idag med Lennart och drog mycket elkablar genom rören.

Han är effektiv till tusen den killen och inget är omöjligt och jobbigt för honom.


Annars har jag mest betapetat i kväll och gått med stora förluster suck....
Men nu måste det svänga att det blir min tur att vinna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tidigare gratulationer till oss och Adam! Såg det först i dag när jag var inne på din blogg. Har nu börjat jobba vilket faktiskt är rätt skönt även om jag saknar lillprinsen en hel del. Men jag vet ju att han har det alldeles utmärkt hemma med Christian! Hoppas allt går enligt planerna m huset! Hälsa!

Madde