söndag 20 januari 2008

Från Matchshowen...



Så ser ettan och tvåan ut.

Hunden med vinnartäcket är en Engelsk Springer Spaniel och ägaren heter Camilla Mattsson.

Tvåa blev Erica Nordbergs Austaliensk Shepherd med det omskrivna namnet 'Jorpes'

Men jag kan bara konstatera att jag skall köpa mig en bättre kamera. Det går inte att ta en bild när någon är i rörelse, skulle ta kort när hundarna svävade fram på mattan men det blev bara mattan som fastnade på bilden.

God mat och trevligt sällskap hade jag. Kan också berätta att min kattunge kommer att tillverkas de närmaste dagarna. Det berättade uppfödarna för mig i går kväll...

Det skall bli spännande, går allt som planerat så har man den till midsommar kanske....

I morgon bär det av till Uppsala och inhandling av diverse material. Skall också fara via Märsta till min kusin Benke som har tagit emot våra toastolar som inte fanns att få i Finland. Vi skall ha urinseparering så det är inte så vanligt här i vårt land ännu...

Så nu kan blåsten ta en liten paus så vi kommer ordentligt hem...

Så med andra ord, inget bloggande i morgon!

4 kommentarer:

cassie sa...

camilla är ju pappas ex!

Anonym sa...

Hon också!!! Från vilken tidsepok??
Efter din mamma, eller efter Mirke??? Mommo

Anonym sa...

eller var det före mamma, eller nånstans mittemellan eller efter mirke..hehe

Anonym sa...

Det var strax efter mig! Jag minns att jag tyckte HON var ung...men man har ju fått omvärdera det också. HAHA!/Pernilla