måndag 28 januari 2008

Äntligen kväll!!!

Har gått och längtat men nu är stunden inne...

Nu skall jag se del 2 av Mistrals dotter, tittade på del 1 igår .
Det är ju en gammal serie från 80 talet men jag tycker om den, inga mord och hämskheter.

Härom kvällen tittade jag på 'Day after Tomorrow' och blev så skärrad så jag var rädd att jag skulle frysa ihjäl när jag skulle gå och ge hästarna natt hö...

Tacka vet jag kärlek och romantik. Har hört musiken till Mistrals dotter i öronen hela dagen så nu är det dags...

Only love lalalalala....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej inger jag gillar din sida du rolig..
en liten vits till dig.
ett par skulle separera o mannen skulle behålla huset o flytta in med sin nya tjej.
gamla frugan var sur o ville jävlas så hon satte sig ner sista kvällen i huset o hade lite fest för sig själv med räkor o vin .
efteråt pillade hon in räkskalen i de ihåliga gardinstängerna o flyttade ut ur huset.
mannen flyttade in o allt var frid o fröjd ett tag tills det började lukta förjävlig ,de gjorde allt ,städade sanerade kastade ut möbler men stanken var kvar.
till sist blev det för jävligt han försökte sälja huset men nej ingen ville köpa det.
till sist ringde han ex frun o frågade om hon ville köpa tillbaka huset . det ville hon men hon var bara beredd att betala en spottstyver men ok tänkte mannen vi gör klart affären nu med en gång.sagt o gjort..
ex frugan for till huset o mannen o hans tjej tömde huset o packade in sina möbler i flytt bilen ...inklusive gardinstängerna..den snåla jäveln.. hihi
mvh mari

Anonym sa...

Välkommen Mari och tack för den du...Det är roligt när nån ger sig till känna ;-))