måndag 30 mars 2009

Inled mej inte i frestelse...

Sade jag till en sockrig munkjävel som låg och skrek åt mig 'vad god jag är till kaffet'
Men jag knyckte på nacken och blängde på han och sade att jag har en sockerfri skorpa som väntar på mej!

Det var första dagen på över en månad som jag sett åt kaffebrödsdisken.
Och jag tänker fortsätta att titta bort.

Men fy vad jag frusit i dag, det har blåst så jäkla kallt.
Fick sitta länge i bilen och vänta medans han var in i en sån där karlbutik.
Fryser lätt nu när underullen minskar....

Så när jag kom hem satte jag eld i min köksspis 'Vicke' den är bara för bra, man får så varmt o gott inne i köket.

Så här sen har inte våren varit på länge.

Vi hade huset i tidningen förra veckan igen som ni säkert märkte och nu i morgon skall det vara visning, hoppas nu det finns någon som vill ut till landet i eget hus och börja klippa gräset där så småningom för det vill inte jag.
Men misstänker att man får nog klippa en sommar till....

Men håll tummarna att det börja lossna på försäljningsfronten, mäklarna börjar väl få dåligt ställt när det varit så dåligt med affärer på sista tiden ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller alla tummar o tår /betty

Anonym sa...

Jame!/pålle