tisdag 3 mars 2009

Måste bara...

Strax före giftermålet:
Killen: Äntligen, jag har väntat så länge nu.
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling....
Tjejen: Älskling....

7 år senare:Läs texten nerifrån och upp...

1 kommentar:

Pilgrimsvandrerskan sa...

jätte kul..så bra ..så det kan bli.
Hitta dej när jag sökte på örn eller hök..tror jag..det ena leder till det andra o sen hitta jag den roliga texten..tack för lite humor.Det lilla jag läst tycker jag om..
Ska läsa mer av dej när jag orkar..
från en annan mommo till en 2 år o 5 mån gammal? pilt.
Matte o sjukpensionerad 56-årig arbogakärring..som gillar att betrakta naturen o vara i den..med min hund.I morse såg jag en fiskgjuse näära,gudihimlen sån mäktig fågel.Söker efter förklaring till det eviga kajgisslet,,typ 2000 kajor i åtta träd..plötsligt borta..som genom ett hökslag?uggleslag? undrar så vad som hänt.