fredag 6 mars 2009

Fredag igen!

Nu blir det först att se på 'Så skall det låta' men sedan hoppar jag till 'Lets dance' och skuffar in Lennart in i sitt lilla rum och hans tjocktv att se på 'Skavlan'

I kväll misstänker jag att Elisabeth får tacka för sig, men jag skulle gärna ha henne med längre! Frågan är vem skulle bli utröstad då? Det börjar tätna i ledet nu.

Jag ser många vinnare som är kvar men nog lär det väl bli Morgan, han är så duktig på allt, till och med figuren börjar se bra ut nu, han lär säkert ha gått ner massor i vikt av alla dansövningar.

Kanske jag skall tvinga Lennart att börja träna dans med mej för att få upp flåset.
Men då är det där knäet som inte hänger med hur mycket jag än vill...
Misstänker att Lennart inte hänger med heller, fast han har friska knän!

Inga kommentarer: