fredag 27 mars 2009

Jäkla Petra!!!

Som visade mej på Robinsonspelet.
Nu sitter jag här och skjuter slangbella, plockar snäckor, fiskar, springer i labyrint, löser suduko, jagar en krabba och pinar min axel att gnugga eld på en pinne och till slut stå på plankan...

När jag börjar med något har jag svårt att slita mej.
tror nog att jag tröttnar snart på det här spelet (hoppas i alla fall)
Men Betapet tröttnar jag inte på, har spelat det i 4 år nu.

Men det är väl huvudsaken att man har roligt...

I kväll har vi upplösningen med Lets Dance. Jag misstänker att nog är det Laila som tar hem det, har börjat gilla henne lite mer nu, men skit samma vem som vinner för jag hade velat ha Morgan som segrare.
Vi lär säkert få se alla dansare i kväll det brukar vara så på finalen.

trevlig fredag kväll på er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag grät när Laila dansade sista dansen. Fick sedan dra på munnen när Magnus balooa. Såg hela programmet. Så ska de låta ser jag senare./B.

Anonym sa...

Ja det var riktigt dramatiskt. Kul för Magnus för han började från noll. Det kan man väl inte säga att Laila gjorde men hon var otroligt duktig i sista dansen då rann mina tårar med...inger