onsdag 1 april 2009

Ett säkert vårtecken!

Såg jag idag. Två motorcyklar som gled runt i en rondell.

Men än har inte mina tranor visat sig, dom kanske for in till Stockholm. I morse på radion berättade en reporter helt i extas att det var 28 stycken tranor vid slottet.
Vadå första april!!!

Nu är Casandra i Norge och gör sin praktiktid där. Med tarmkirurgi i Hamar.
Skall bli spännande och få höra henne berätta därifrån och hur länge tar det innan hon börjar skriva norskt!

Eftersom jag sitter där jag sitter med mina hårbollar så får jag väl försöka resa med Casandra vi blogg och msn.

Inte skall jag klaga, nu när vi går mot en så fin årstid att få vara hemmavid och så mycket jobb som seglar upp nu när det blir varmare ute så skulle jag inte ha tid att far bort.

Nu skall jag ta mig ut och mocka åt Reykur och sedan sitta en stund i solen bredvid honom.
Nu har jag ledig vecka igen, skickade Lennart på jobb idag.

Inga kommentarer: