måndag 9 mars 2009

Varför varför

Skulle jag utsätta mig för detta???

Och gå och se filmen 'Män som hatar kvinnor'

Egentligen borde jag få hälften av biljettpriset tillbaka, för jag blundade mest hela tiden.

Alla säger att filmen är sååå bra, men det tyckte inte jag.
Tur i alla fall att Micke Nyqvist spelade en sympatisk roll för honom gillar jag.

Nej här efter blir det bara roliga, romantiska filmer. En film som jag gärna vill se är 'Australien' då får jag hoppas den inte är lika mycket hemskheter i den, får väl höra mig för.

I natt kommer jag att ha mardrömmar det är nog säkert som amen i kyrkan....

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänk, när jag var o tittade på den då..kom hem, slog på tvn, o då var det "Beck" på 4 an..
Där han spelar en heelt annan roll!
Det blev konstigt må ja säga../petra

Anonym sa...

kom ihåg att verkligheten är ännu värre!!!/Anki