lördag 21 mars 2009

Robinson

Kan man få lite kommentarer vad ni tyckte om den?

Jag tror inte att dom är helt utan mat som det verkade i inspelningen.
Vissa var ju redan så magra så vad skulle det bli av dom i så fall?

Ett är säkert att vi har vant oss med den här mobbningen med utröstningar.
Kommer ihåg att det var det folk tyckte var det värsta när den sändes första gången.

Fast vänder man på steken är det väl inte värre än när man gick i skolan och blev sist vald till bollekarna. Och det förstod jag nog då att vem vill ha en med i sitt lag som blundar när bollen kommer....

Och nån vinnare av Robinson detta år kunde jag inte skönja i kväll, det blir väl nån som har förstånd att ligga lite lågt i början och skaffa sig vänner

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja man såg ju aldrig deltagarna äta nåt igår, förutom några ostron dom blev sjuka av.Men dom har väl nåt basic ris förråd säkert, men jag tror faktiskt att det är mycket värre vi tror ändå!fy satan o bo så där i träsket.snacka hemsk tävling nästa gång när dom ska tävla om en bättre strand att bo på!!/petra

Anonym sa...

Jag tror att Erik eller han med röda tuppkammen är någon av vinnaren.Alla som kom dit till träsket är väl lite av vinnare, det är ju så många läskiga djur som lurar överallt och vattnet är ju så skitigt att man inte ser om det kommer något i möte så fy fan vad dom är modiga/Gita

Pernilla sa...

Ja herre je...en bunt finkänsliga svenskar som drömmer om en gratis långsemester och berömmelse...och så placeras de i gyttjan! Hurra!! Så ska slipstenen dras! Nu blir det underhållning!