onsdag 18 mars 2009

Mama Mia!



Vad god den var!!!

Christina och jag njöt i fulla drag, men nu skall tyglarna dras åt igen.

Man skall aldrig hoppa över nåt mål sägs det, men idag hoppade jag över lunchen och nu hoppar jag över middagen. För Pizzan intogs mellan 2-3 på dagen och jag är mätt ännu och det saknades ingenting efter den heller...

Det blir lite frukt i kväll innan Sigge o jag hoppar i lopplådan till natten.
Kasimir han håller sig under lådan han...

Men vad kul att solen har återvänt, man känner hur livsandarna återkommer och det finns så mycket man skulle vilja gör nu.
Det har verkligen varit en solfattig vinter. Och det märker jag som inte behöver elda så mycket när solen lyser.
Nu har det varit att elda varje dag denna vinter.

Märker även på fåglarna att våren är på kommande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den såg god ut och det är du värd!

Anonym sa...

Den ser flottig ut!/pålle