lördag 14 mars 2009

Bloggbrist!



Sätter in en bild på min lilla Kasimir.
Har inte så mycket att komma med än att det blir en syndig kväll på matfronten!

Skall ha middagsgäster med förrätt varmrätt och dessert.
Men jag har nog anpassat maten lite till min diet.

Och så har vi den stora finalen i musik i kväll!
Jag håller på EMD att dom vinner, men annars sällar jag mig till den stora skara som gillar Caroline af Ugglas låt men vill inte att dom skickar henne till Moskva. Där förstår dom sig knappast på den sortens musik.

Och sämst tycker jag om operalåten....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ugglas och Operalåten är ju bara bäst sen kan dawn finer ta tredjepaltsen tycker jag /Gita

Anonym sa...

Ja det blev som du ville Gita! Men inte som jag. Nu skall Sverige kvala in med sin låt. Tror ni det kommer att lyckas där borta i öststaterna, det tror inte jag.
Men jag trodde inte att hon skulle vinna i kväll så osvuret är väl bäst...

Anonym sa...

Bra gissat Gita!/Pernilla

Anonym sa...

Den där Tingeling tingeliing den surrar i mitt huvud.Jag tyckkte nog rätt låt vann./B