fredag 20 mars 2009

Redan fredag?

Vart tar dagarna vägen?
Nu blir det att bänka sig framför lets dance. Lennart har satt på inspelning av Så skall det låta, så det ser jag väl på i morgon bitti misstänker jag.
Gjorde så en annan lördag och hade svårt att hålla mig för skratt när jag började se på tv redan halv nio på morgonen!!!
Händer bara när det är Vasaloppet.

Men i kväll är det väl bäddat för att Laila åker ut. Fast hon har väl hela släkten Wahlgren som röstar på henne nu så man vet väl aldrig.

Nå snart är det slut på Lets Dance och man tror det skall bli lugnare på tv fronten men nejdå, nu startar Robinson och det måste man bara se för att veta vad alla talar om 'eller hur'

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj Morgan åkte ut.Han var väl för akrobatisk för att fortsätta. Jag får väl heja på Magnus då.M som M./B

Anonym sa...

Ja visst blev det lite fel, nu misstänker jag att Laila tar hem det...

Anonym sa...

De blir ju aldrig som man vill.Jag trodde oxå de skulle bli mindre tv tittande men nix