tisdag 17 mars 2009

Det saknas nåt...

utan socker och vitt mjöl, bröd, öl och godis!

Det går väl.
Allt går utom små barn brukar Lennart säga,
men det saknas nåt...

Försöker hålla oss till morgonmål, frukost, kaffe med sockerfri skorpa och en bra middag utan sås och för mycket fett.
Äter potatis ibland men då har jag kokat den tidigare så den får kallna för då försvinner stärkelsen påstår de lärde.
Men det saknas nåt...

Kokar råris till maten och har alltid en 'veckosallad' av vitkål att ta till när det suger i magen eller frukt.

Men ändå, efter varje middag så saknas det nåt...

Jag går och är småhungrig mest hela tiden. Till frukost kan jag äta kokt ägg och gröt men den saknas nåt...

Hur kan vissa människor vara så präktiga i sin mathållning???

I morgon kommer jag att synda men det är planerat och det blir lite längre tid på motionscykeln bara.

Då tänker jag äta en 'Mama Mia och då kommer det inte att saknas nåt....

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad ni är duktiga!!!!!