tisdag 10 mars 2009

Grattis Casper 17 år idag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Casper!
Det ær någon som vill køpa en saab 96 på marknaden!
ps. du ær snart i topp 10 i aktie -åm/
pålle

Anonym sa...

Ja men vi har ju saab 76!!

Anonym sa...

Ær du sæker dom har jag ju aldrig hørt talas om! Ni kan ju ringa och høra om han ær intreserad, han hær tycker om att rusta upp gamla saabar sydu./pålle

Anonym sa...

Du vet jag och bilar! det är ju en Saab 96 årsmodell 75 rättade Lennart mej. Vi har skickat ett mail till killen som ville köpa så jag hoppas han kommer och tar bort skrället. Den är ju välhållen eftersom den stått inomhus hela tiden.

Anonym sa...

Tyckte det lat konstigt och 76a men det kunde ha varit en udda modell, nar ni nu har varit sa radda om den och haft den i garage sa manga ar! Ta nu inte for mycke for den sa att ni har den i 20 ar till!/palle

Anonym sa...

Killen skall komma i helgen och titta på den. Han berättade att han även varit och tittat på huset vårt. Vi har kollat lite med Benke om priser på såna här bilar i Sverige, så vi får väl se om det blir affär. Jag skulle lätt skicka iväg den jag, men du vet....

Anonym sa...

Joo jag vet....