lördag 23 februari 2008

Och liver går vidare...


Fast mina tankar är nog mest hos Lilian.
Kan ej fatta det, hoppas hon har det bra nu .
Conrad har varit hos oss i tre dagar. Han ville nog helst sitta vid datorn men jag tvingade ut honom i solen ibland.
Han spikade ihop en fågelholk och satte upp den i en björk, så nu väntar vi bara på hyresgäster i vår.
Vi har fått solvärmen installerad efter en hel del krångel. Men så är det när man skall göra nåt man aldrig gjort. Man skall tydligen läras från grunderna.
Men nu strömmar det ner lite värme från taket, nu är det vi som skall lära oss hur vi skall ha inställningarna, men det kommer vi nog fram till slut.
Och i kväll har vi melodifestivalen att titta på och fasas eller njuta av det är frågan.
Må bästa låt gå vidare....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Livet går vidare trots allt.
Festivalbitarna är inte mycket att hänga upp i påskriset.(har fel på öronen)./B

Anonym sa...

Ja jag med! Det var det sämsta jag har hört. Trodde faktiskt att Ainbusk och Patrik skulle gå vidare men icke!!! Sade till Lennart nu är jag gammal och tråkig. Så tyckte jag Look bara tjafsade han var inte ens rolig bara patetisk. Nej fyyy vad gnällig jag är. Nu tar jag natt!