fredag 15 februari 2008

Lite åsikter

har jag i kväll...
Läste om Zlatan som skall köpa en lägenhet i New York för 16 miljoner. Så bygger han om sitt hus i Sverige med murar runt om och gud vet allt vad han gör just nu.
Då har än inte fyllt 30 år! Hur tror NI att han kommer att hantera dessa rikedomar om 10 år?
Tror ni han är lycklig! Det tror inte jag nämligen

Har aldrig gillat fotboll och det här gör inte saken bättre.
Varför kan det inte vara måttligt?

Nu skall jag hoppa till min tv kväll.
Vem skall vi tro går till final i 'På spåret'?
Hoa Hoa och Cecilia eller Stefan o Carin.
På något sätt känner jag för Hoa Hoa och Cecilia. Han är för skön och kan verka avslappnad.
Men Stefan Holm är ju en fighter vill aldrig förlora..
Det är så att kvinnorna sätter mest sin lit till männen i burarna har jag märkt.

Vem åker ut i 'Lets Dance'???

Jag tror att det blir Matte, förra veckan trodde jag Mi men hon ryckte upp sig ordentligt.
Så det blir nog svårt. Fast jag gissar Matte, är inte så imponerad av honom. Har en mycket bättre snickare hemma om än lite i en grå ton...
Fast nu var det frågan om dans.

Snart har vi svaret

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa jag fick som som jag ville Herrey åkte ut./B.

Anonym sa...

Ja, och jag sörjer inte! Tänkte att han har så många fans men dom har tydligen slocknat. Men vad synd jag tyckte om Cissi hon blev såå ledsen. Karl-Petter kanske jag tippar nästa vecka.