fredag 8 februari 2008

Mycket TV blir det...

på fredagkvällar!

Som alla vet så är 'På spåret' en favorit under tiden bandar jag 'Lets Dance' som jag också gillar.

Trodde faktiskt att Mi Rydell skulle ryka ikväll, men jag tror alltid fel.
Det blev Dilba, hon har varit lite slätstruken.
Mycket handlar om deras carisma...

Den hoppas jag Linda behåller tävlingen ut. Tror nog att den finska 'sisun' kan hålla ganska långt. Men Tony Rickardsson måste man bara beundra. Fast han har tränat på balans och mjukhet hela livet på sin moppe.

Karl-Petter är duktig även han men inte tror jag han räcker linan ut.
Rickard Herrey har dansat hela sitt liv, skall han gå vidare behöver det nog vara med tre bröder...

I kväll är min tippning att Linda och Tony står som finalister

Och så till 'På spåret' Nu blir det spännande nästa vecka när Hoa Hoa skall möta Stefan Holm med damer. Det blir en riktig kraftomgång med spänst...

Ja vad tycker ni??? Kul om ni skulle lämna några åsikter till mej på bloggen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej. herrey kan få åka ut för mej, sedan kan de bli knepigt.jag har fått bort
dom jag önskade. på spåret blir de häftigt nästa vecka. (om jag kan se då).

Anonym sa...

nej herrey ska vara kvar han i final o kanske linda.mvh mari

Anonym sa...

Linda, för att hon är finne, och så gillar jag nog...äh jag vet inte. Har inte riktigt tittat i år hellre.../Pernilla

Anonym sa...

Hej.
Jag vill också att Linda ska vinna men nog måste man väl säga att mat-Tina är duktig också. I alla fall är det dags för en tjej i topp den här gången tycker Eva-Len.