söndag 17 februari 2008

Dagarna blir längre...

Men ändå vill dom inte räcka till. Får knappt tid att sitta vid min dator.

Igår hann jag inte med att blogga, först skulle man på Pernillas 39 års kalas.
Och sedan hem och kolla slutspelet på melodifestivalen.

Tänk när Pernilla fyllde 30 och hade sina kompisar på kalas då kände jag mig mycket äldre än dom. Men nu har det jämnat ut sig ;-)) Tror snart dom är fast mig...

Och så till melodifestivalen! Där jag hade en klar favorit i Sanna Nielsen i går.
Tur också att inte Carola blev en självklar vinnare, hon kan behöva få kämpa lite hon med som dom andra.

Låten om Kebabpizza och slivovitza, var helknasig. Ändå var det den som jag har gått och hört i mitt huvud i dag... Så det kan bli!

Lennart har fixat hem hö från Lillbolstad till mina hästar idag så han har mest legat på vägarna fick köra 2 ggr och så var han till Eckerö och hämtade en grej.
Men vi har hunnit till bygget också en sväng. Nu har jag målat fönstersmygar och bräder och fodringar för andra gången så nu skall vi sätta dit dem i morgon.
Sedan skall dom målas sista gången på plats.

Och bara han får hem en 'flödesmätare' och sprit som skall in i solvärmesystemet så skall vi fixa i gång det. För solen börjar faktiskt värma nu.

Casandra var ut och red 1 timme på Reykur sedan ställde hon sig och tog lite ljusterapi...

Petra med familj är ju och sveder sig i Thailand hoppas dom har det bra. Kan meddela dej Petra om du läser detta att 'Kajsa' kanin har det bra. Hon har ett helt rum på bygget som hon skuttar runt i. I dag var hon sällskapssjuk för hon använde mej och mina stövlar för hinderhoppning.
Runt runt och hopp... Så motion får hon.

Men nu skall jag betapeta, varit länge sedan nästan två dygn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud! Cajsa har värsta lyxen då!skönt att höra./sawadikaa!