torsdag 30 oktober 2014

Luftat Karin...


Det var senast i Italien vi var ut. men efter vi kommit hem har det bara blåst och regnat, idag var det perfekt cykelväder. 12,6 km blev det och så påstod runnern att jag förbrände 360 kalorier!

Det kan ju nästan bli + - noll idag då. För nu har jag min halvfastedag och då skall jag bara äta 500 kalorier och rör jag på mej lite extra så förbränner jag alla kalorier som jag får i mej.

Men om det skulle märkas på kroppen så får jag nog ändra koncept och fasta 5 dagar och äta lite i två.
Men orka va!

Idag cyklade jag genom den nya tunneln i Söderby. Men jag tycker dom skulle få ändan ur vagnen och bygga cykelvägen från Lemström till Söderby klar genast. Man riskerar ju livet på stora vägen långtradarna blir bara större och större. Idag höll jag på ramla i diket när en traktor och en långtradare möttes precis vid lilla mej. Jag skulle önska att alla politiker som bestämmer sånt här skulle ta en cykeltur vid tvåtiden från Lemström till Söderby. Men dom skulle knappast orka ta sig uppför brinken misstänker jag...

Inga kommentarer: