torsdag 23 oktober 2014

Ja nu gäller det att hålla lågan vid liv...



Kallt blev det ute, så nu eldar jag både i pannan och köksspisen. Sedan måste vi väl försöka hålla lågan mellan oss vid liv också nu när den gråa vardagen kommer emot.

Inget kul planerat än att hållas hemma i vinter. Fast jag kommer nog att pocka på att nån kort liten kryss så jag kommer mej ut och får glo på folk.

Nu när vi var på vår biltur så struntade vi i 5:2 metoden. Kändes jäkligt skönt fast det fick man plikta med 1 kg +!!! Man satt ju mest stilla, så jag kan förstå det och så blev det för många pizzor och vin...

Nu skulle jag inte orka börja igen. Men Lennart proppsade på att i dag torsdag är det halvfastardag! Så så fick det bli. Det första jag tuggade på var gröt till middag.
Det blir ju lite torrt, eftersom jag inte kan med mjölk, så blir det nån äggula till och vitan äter Lennart för den kan jag inte med heller. Måste bero på den tråkiga färgen vitt!

Nu får man vänta att det blir kväller så man får gå och sova bort resten av dagen. Fast först skall jag sitta och dregla över 'Halv åtta hos mej' med en kopp te...

Inga kommentarer: