onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År På Er alla!


önskar jag er med en nytagen blid av Kasimir.
Min innekatt som älskar att vara med ute när jag mockar stallet och grejar på ute.
Men idag blåser det snålt, fast solen skiner.
Vi kommer att fira en stillsam kväll Lennart och jag med våra djur.
Kommer att ta in Reykur ganska tidigt i fall det börjar smälla här runt omkring. Ett år stack han och hans kompis Vinur på rymmen efter två timmar fick jag hem dem med det vill jag aldrig mer vara med om. Så därför åker han in efter kl 15.00!
Vi har ganska lugnt runt oss just nu, inte några barn som vill hålla på att smälla men jag misstänker att dom större pojkarna runt om här kommer att lägga av sina smällare ordentligt runt tolv snåret..
I fjol var det som ett krig tvärs över viken redan vid 8 tiden på kvällen men just nu ser det lugnt ut i stugbyn.
Och Pernilla, jag skall ha kameran redo ifall jag får in nån bra raketbild....

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Ja det tycker jag att du ska ha! ;)

Pernilla sa...

Och gott nytt år på Er också!

Anonym sa...

Gott Nytt År Från H-by

Anonym sa...

Gott nytt år Carita

Anonym sa...

gott nytt år!önskar vi som e på Skag nu!