lördag 20 december 2008

Vem vinner i kväll???

Måste bara få tippa av mig lite...

Det kommer säkert att stå mellan Scotts och Larz Kristerz.

Alla norr om Dalälven kommer att rösta på Larz Kristerz och Scotts kommer att få motstånd i södra Sverige av gruppen med de två systrarna som jag just nu inte minns namnet på.

Så det blir upp tillbevis om en glad folklig grupp med byxhäng och ölmage vinner,
eller om det skall vara sexig utstrålning som går hem?

Själv skulle jag lägga min röst på
Larz Kristerz!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Scotts /betty

Anonym sa...

Jag säger oxå scotts/gita

Anonym sa...

Men scotts är bättre /betty

Anonym sa...

Och jag säger 'vad var det jag sa'
Folklighet går före sex på scenen, på dansgolvet är det säkert annorlunda. Dom två systrarna tyckte jag var bäst i kväll./inger

Anonym sa...

Betty! Kan du förklara för mig varför du tycker Scotts är bättre?
Jag tycker dom är lite för mycket sirap medan L-K är mer humoristiska och show (iga)
Musikaliskt kan jag väl inte döma så bra, men jag hör nog när det svänger...

Anonym sa...

Jag tycker nog att Scotts är bäst, han Henka är ju såå snygg o har en mycket bra sångröst , allt han sjunger låter bra. Lars-Kristerz är väl bra på sitt sätt, men de går nog inte att riktigt jämföra .