fredag 12 december 2008

Regn, regn, regn...


Har ni märkt det?
Kan det bli blötare ute jag undrar?
I morse i regnet var vi ut och tog upp vårt nät, det var riktigt skönt ute ändå bara man hade halaren på.
Fångsten bestod av 4 gösar 1 sik 1 nors som Nilla åt upp glatt och så fick vi en fisk som vi inte visste var för slags fisk!
Nu har vi googlat fram att det var en 'Björkna', dom passar bäst till kattmat stod det och dom är inte vanliga.
Så förra gången fick vi en isbill och nu denna gång en Björkna, det är spännande att fiska, må jag säga.
Men i kväll blir det spännande ja kanske inte, det är så gott som säkert att Kevin vinner idol!
Och så måste jag glo som tusan i fall jag ser söta Casandra bland publiken...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej alla tomtar !
Köp inte Livstid åt Inger ,jag har en oläst från i fjol . Jag fick den också som talbok , så den är ny . Hon får den av mej /betty