onsdag 17 december 2008

I dag är det skönt med en brasa...

För fy vad ruggigt och rått det är ute, måste tvinga mej ut och mocka snart fast helst skulle jag sitta vid spisen med en kopp kaffe och njuta av lugnet.
För nu har jag skickat min arbetsledare på jobb och han kommer lägligt hem när jag har hunnit julpyntat, städa så värst mycket tänker jag icke!

Inget syns i detta mörker ändå, det är först i Januari när solen kommer åter som allt syns.

I kväll skall jag få följa med till Folkhögskolan på Caspers julfest skall bli kul att kanske få lite julstämmning att infinna sig.
Förra torsdag var jag på Janns dagisjulfest och det är så kul att se dom små göra sina uppträdande, man blir alldeles tårögd, få se vad det blir i kväll???

Psst jag gick med i ett kedjebrev fast jag inte brukar.
Men den här gången skulle man byta pocketböcker.
Skulle skicka vidare till 6 vänner så nu kanske man är 6 vänner fattigare...
Trodde aldrig att jag skulle få nån bok, men i går damp en ner i min postlåda och den verkar intressant så den skall jag läsa nu på min 'lediga' vecka.

Inga kommentarer: