måndag 15 december 2008

Min hunk och vägskylt....



Ja nu har vi fått vår vägskylt på plats!

Så nu Pålle får du knacka in den på din GPS när du kommer ut, men vete tusan om den är inprogrammerad på ditt program?

Och så står min 'Hunk' vid skylten, det är så inne nu och visa sina hunkar som adventskalender, men den här visar jag bara den 15 december....

Kommer ni ihåg vilken ångest jag hade i fjol när jag måste börja slänga mina sparade tidningar, Hundsport och Islandshästen?

Idag träffade jag en som hade kommit till sopstationen efter jag slängt Islandshästen.

Hon tog hem varenda en och hon och dottern hade haft så mycket nöje av dem, de hade just blivit ny blivna islandshästägare, och hade dom fortfarande kvar!

Det kändes bra att dom kom till nytta.

Får hoppas att någon hundägare hittade mina 'hundsporttidningar ' som vägde 1 ton minst, tog hem dem till sig också...

Pålle! Vi har nätet ute igen för det är lite kallare nu så vi hoppas siken går till....

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH HUNK! det var det roligaste./cas