söndag 28 december 2008

Fy på oss!



Vi har inte gjort ett piss i dag och det känns inte bra...

Detta har med andra ord varit den lataste dag sedan januari 2006 när vi började ta ner stocken till huset.

Jag får sån ångest, jag borde ha bakat eller nåt men jag har inte varit och handlat sedan jag hämtade hem Lennart i tisdags.

Men i morgon blir det skärpning! Vi skall i alla fall fara och hämta hem hö till Reykur. Och även handla för nu är skåpen tomma.

Det är bara julskinka som det finns kvar av.

Men ett tips till er som har för mycket skinka hemma, ni skall laga makaronilåda av den.

Det gjorde jag idag och den vart god fast jag brukar vilja ha rökt skinka i min makaronilåda.

Skickar med en bild av den fina blanka isen som ligger på viken, det har även varit folk ute på den, men den får frysa nån natt till men sen skall jag ut med sparken....

2 kommentarer:

Anonym sa...

var försiktig på isen /betty

Anonym sa...

gå inte utpå isen!!!! hållas på land/ Anki