tisdag 2 december 2008

Fnurra på tråden...



Vilken fnurra vi haft på nätet. Först jobbade vi som tusan för att få loss isbillen och sedan kom vi fram till en fnurra som vi hållit på med i olika omgångar, annars hade vi fått nervsammanbrott!!

Vi får aldrig upp den har jag sagt minst 50 gånger -den ska upp har Lennart sagt då.

I dag löste vi den fnurran.

Vi har stressat på som bara den idag för att hinna med allt som skall färdigställas innan Lennart går på jobb i morgon. Kaklat lilla toan klart, fixat fnurran, kört in ved i massor så jag klarar mig ett bra tag framöver.

Och ändå har han varit hemma två veckor...

Men nu skall jag ha en liten slapparvecka men bara nästan, för jag hoppas jag kan foga klart i toan tills han kommer hem har jag tänkt mig.

Som det orkar regna! I dag har det varit så blött och så mörkt.

Men några veckor till skall man väl orka, får då svänger det och vi går mot ljusare tider.

Inga kommentarer: