torsdag 1 januari 2009

Slutet på året




Vi tog farväl av det gamla året med varsin 'White Lady'
Bjöd även Kasimir på en räka men han fick bara i sig halva räkan. Den katten äter inget annat än torrfoder och det skall jag väl vara glad för.
Måste också få visa min julgran som jag tycker är fin vid fönstret ser ut som man hade tre stycken. Men den kunde ha haft kraftigare grenar och mera barr.
Men, när jag inte kan gå på skogspromenader längre så får man nöja sig vad man hittar på nära håll.
Nu får vi försöka göra 2009 till ett bra år, om det går....

3 kommentarer:

Anonym sa...

men nu e de dags att slänga bordduken morsan!

Anonym sa...

Japp, därför fick katten äta på den oxå...

Anonym sa...

Gott nytt år!
1 januari är väl ändå början på året - inte slutet :-)
Men det är väl kanske inte fel att börja det nya med två drinkar heller!?
/A(som tycker att sprit ihop med färskpressad juice är himla gott - mycket apelsin har jag burit hem från affären denna senhöst)