fredag 5 december 2008

God kväll!

Nu är jag på tipparlust och tänker tippa hur det går i finalen med mina helgprogram...

Isdansen i morgon:
1. Markus Fagervall.
Han har något extra den killen han åker skridskor nästan bättre än vad Lennart gjorde förr när vi for och tränade ishockey med Casper plutten hi hi hi...

2. Jesper Blomqvist
Som jag inte visste vem var innan. Men jag har aldrig intresserat mig för fotboll så det förklarar saken. Men han har blivit charmig som tusan under den här tiden...

3. Lars Frölander
Som jag är förvånad att kommit så här långt. Han var som en stor staty med bara en överkropp i början, men han har nog en riktig vinnarskalle för han har mjukat upp sig i sitt sätt och ler riktigt gulligt nu. Men man förstår att det är väl inte så mycket leende i vattnet...

Det var dom det och har jag fel så tänker jag inte bryta ihop alla är så duktiga.


Och nu till Idol fast det är final först om en vecka:

1. Kevin Borg
Självklar vinnare kan sjunga allt och har sån utstrålning på scenen Wow....

2. Alice
Hoppas jag för jämnställdhetens skull. Annars har hon inget extra som tondöva jag kan uttala mig om...

3 Robin.
Han har jag inte kunnat förstå att kommit så långt men det beror väl på att han kan sjunga.
Han är så stel och tråkig på scenen tycker jag och inte berörs jag av hans bedjande ögon heller...

Fast med Idol är det oftast tvåan som gått längst, så kommer Kevin det får jag väl vara nöjd.

Och till sist
På spåret i kväll ett riktigt höjdar program i min smak
Så tror jag Björn Hellberg och Ingvar Oldsberg vinner!!!

Nää vinnande lag blir nog Hans Rosenfeldt och Jessika Gredin vem tusan hon är får jag väl se i kväll...

Skulle faktiskt vara roligt och höra några gissningar här på bloggen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir nog hårt mellan Marcus o Jesper.På nåt vis tror jag att Jesper vinner, han har ju en kropp som en isdansare tycker jag.
Jag säger: 1 Jesper
2 Marcus
3 Lars

Idolvinnare blir Kevin.Det kommer att gå bra för både honom o Alice i karriärframtiden.Robin.. öh.. vem är det nu då..poff han försvinner ur rampljuset nu ganska fort.förstår inte hur det "betongfejset"(förlåt, nu e jag elak:/)kom så långt?!
/petra