onsdag 10 december 2008

Till Tomten!

Har hört att tomten har börjat läsa våra bloggar så det är bäst att passa på i tid att skriva en önskelista.

För detta år önskar jag mig en

En röd hårborste som passar in i mitt röd-vita badrum.

Ett nytt rivjärn av enkel modell efter som det jag har börjar knäa...

En snygg brödrost, som det även skall gå att rosta bröd i.

Lisa Marklunds bok 'Livstid' efter som jag fått 'en plats i solen' och den är direkt fortsättning på livstid.

Romantiska dvd filmer eller äventyrliga, absolut inte kriminalare med våld. ( men dom gillar Lennart)

Aladdin chokladask sitter aldrig fel, mmmm nu börjar snålvattnet rinna...

Någon form av fotvård skulle inte heller göra någon skada.

En flaska rött vin slår heller aldrig fel...


Nu får jag hoppas han hinner med min blogg

Inga kommentarer: