söndag 25 november 2007

Ut på resa igen...

I morgon blir det tyst på den här sidan för då skall Lennart och jag dra till Uppsala på storköp (tror vi).

Vi får väl se vad vi får med oss hem. Planerna är golv till stora rummet och mitt datarum för det skall var samma golv där, ekparkett hoppas jag på från Bauhaus.

Så skall vi köpa en centraldammsugare, så skall väl Lennart in och snurra på Biltema och jag är ute o rastar Sigge då och brukar få i nerverna när han aldrig blir klar där. För där finns inget som intresserar kvinnfolk...

Skall försöka få nån julklapp inköpt också, får väl börja anstränga hjärnan när man sitter på Ålfan.

Ha en trevlig måndag. Nu skall jag in och spela lite betapet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tomt det är när ni är ute och reser,får inte veta något nytt.Ja Casandra läser jag tack och lov. Ja inte blir det någon resa för oss, Ålfen sviker oss igen.Vi har avbokat läkarbesöket 5ggr.Ni kommer väl hem i Grevens tid.(el vad m säger).