tisdag 27 november 2007

Hemma igen

Vi kom hem i alla fall, bra väder hade vi ända ner till Norrtälje där kom snön emot oss och vinden.

Det blev att ta en Whiskey mot sjösjukan.För dom lovade upp till 20 m/sek.
En soffa blev ledig i cafeterian och där lade jag mig och tog inte upp huvudet förren vi passerade ståtbådan....

Men i dag är det friska vindar på mellanviken vill jag lova. Nu har vi elektikern där som börjar dra sina slangar och vi skall försöka ha koll på var vi vill ha alla uttag och brytare.

Nu är jag hem en sväng och matar hästar och fixar lunch till oss.
Så behöver jag ta på mej en varmare tröja så nu är vintern nära...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Tur att ni hade bra väder , blev det Golv ? / Betty

Anonym sa...

Ja jag hade tur som åkte med morgonfärgan HEM, så det blev inte så mycket rullande...vad ofta ni råkar på skitväder då ni ska över och handla! Dålig taimning minsann!/Pernilla