torsdag 29 november 2007

Mörkt mörkare

Mörkaste kvällen för i år är det nu.
Kom just hem från staden och pizzan med Lilian och det var så skönt att komma in o dra på sig sina slappa kläder och sätta sig vid datorn.

Nu lovar dom stormigt till lördag!
Stackars, stackars alla försäljare som anmält sig till Lilla Julmarknaden i Kastelholm. Dom kanske blåser bort.... (innan dom kommer dit)

Nåja, det brukar ju lovas skitväder och inget kommer. Och när dom inget lovar då brukar det ruska till ordentligt. Vi får väl se på lördag...

Men jag kommer att hålla mig hemma, inhandlat material till min Lilla jul Janzon. Så har jag börjat placera ut lite belysningar här och där men tänker inte tända dom förren på lördag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag tänkte fara på julmarknad o köpa mig en julbock i gran.Dom e så söta./petra

Anonym sa...

Ni som tänker fara dit ta på er GUMMISTÖVLAR!!!

cassie sa...

jag har inga gummistövlar... men dit ska jag. Det är verkligen jättemörkt! Håller ju inte på vaknar, känns som mitt inatten..