tisdag 27 november 2007

Jag vet

att jag aldrig blir farmor! Men så nära som jag är nu blir jag aldrig.
Såg efter Torbjörn i kväll när Håkan o Ann-Britt var till skjutbanan.
Ärligt sagt så känner jag mig mer som farmor än faster.
Beror det på att jag ÄR GAMMAL eller bara en (gam)mel faster.
Kommer aldrig att vänja mig vid att Håkan är pappa!!!

Ni ungdomar under femtio ni vet aldrig vad ni kommer att uppleva,
när ni tror allt har hänt, men då "PÖTSLIGT HÄNDER DET"
som ni aldrig trodde skulle hända...

Så spänn fast säkerhetsbältet eller flöjselen som mamma sade...

2 kommentarer:

Anonym sa...

O jag kommer aldrig att bli mormor..Hoppas mina pojkar pysslar RYSLIGT om mig när jag blir gammal o gaggig.Men annars har Perra o jag en plan; vi flyttar ihop sen när vi behöver hjälp, för då kan ju Casandra passa på att hjälpa oss samtidigt..bra va?/petra

Anonym sa...

tror ni just nu ja...Innan dess skall ni passa på mej. Ni vet när jag har lagt av luren och det tutar upptaget hela tiden så ni måste komma ut till Lemland och då sitter jag där med kaffet klart och väntar på sällskap ;-)