onsdag 7 november 2007

Bonde söker fru...

Tittade på det programmet i kväll och inte är det så bra som det var tidigare. Eller annars blir man lite blasé kanske.

Nu har jag hört det ryktas att Micke och Marita som gifte sig i fjol skall skilja sig. Stämmer det??

Berit har det stått något i dina tidningar??
I så fall blev det ett kort äktenskap, kanske bara ett spel för gallerierna.

Nu längtar jag efter ett BRA program. Kommer i håg när 'Farmen' startade,
då blev jag otillgänglig. Den serien tyckte jag var bra.

Nu är det väl bara att vänta tills Oldsberg börjar med 'På Spåret'
'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om någon skilsmässa. Har slarvläst värdsliga nyheter.Vet inte vart tiden tar vägen kanske jag läser era bloggar.

Anonym sa...

Kanske dom borde gora ett program som hette "Mommo och Bygge" eller "Mommos matruta" !!!