lördag 24 november 2007

Runda saker...

När vi gräver runt gamla huset så tar jag vara på alla runda stenar som jag hittar.
Men den här samlingen hade jag lagt undan för ca 2 år sedan.
Men nu skall det läggas ner en kabel så jag måste rädda undan dem.
Och fy tusan vad dom hade ätit sig ner i marken med gräs över. Nu skall dom förvaras på ett bra underlag tills jag vet vad jag skall göra med alla stenar.

Lennart får knappt gräva i fred innan jag är där och skall rädda undan nån liten runding..
Var sedan till stallet och skulle mocka. Oj, oj, vad runda saker jag hittade där
men dem spar jag på dynghögen.

Annars höll sig Murphy sig ganska lugn i dag...

Ha en trevlig lördag kväll!

2 kommentarer:

Petra sa...

du kan ju lägga dom runt ett blomland sen, stenarna alltså!

Anonym sa...

Och dom andra rundningarna kan du lägga i blomlandet sen, så får du kromosonblommor