fredag 10 februari 2012

Tänk vad en del kan så mycket i unga år...

Blev så imponerad av den unga tjejen i 'halv åtta hos mej'

Först var hon otroligt söt och hade ett trevligt sätt, så jobbade hon som butikschef i en klädaffär.
Så var hon även makeup artist. Så hade hon egen häst och deltagit i hoppning i hästlandslaget.

Sist så lagar hon en otrolig middag och vinner alltihopa.
Endast 21 år gammal!!!!

Hennes meny måste jag bara testa en vacker dag.
Förrätt: färska fikon gratinerade med gorgonzola

Varmrätt: Fiskterrin, en fisksoppa som gömdes under ett smörtäcke och gratinerades i ugnen.
Hon hade lax och sjötunga, fast jag byter sjötungan till gös det blir nog lika bra det.

Efterätten: Chokladkaka med olika chokladsorter.
Den såg så god ut så den triggade igång mitt chokladbegär ordentligt.

Ja en del kan så mycket och framför allt hinner med att läras sig så mycket och är så ung.

Tänk nu är det fredag igen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med dig där.. hon va både jätte söt och trevlig och vilken "frestande" meny ! IÖ

Anonym sa...

Här en annan som också helt och hållet håller med er!!!

Petra sa...

Jag gjorde den förrätten idag, o den kan absolut rekommenderas ;)

Anonym sa...

ja tack jag kommer gärna =0)/Betty