tisdag 7 februari 2012

Nu skall jag knarra lite...

Nu har det varit några vackra kvällar om än tidigare lite väl blåsigt. Men vad jag inte är så förtjust i är att 'min' skog är full av fyrhjulingar och skotrar! Vart man än vänder sig så brummar det till och så kommer dom farandes. Nåväl dom saktar nog in när dom ser mej. Men jag vågar inte ha Sigge lös han som gillar att jaga däck...

Nu har jag även lilla skrutten Neo här och han är så liten o snabb så dom skulle inte märka om dom körde över han. Så där jag brukar vandra i skogen med hundarna lösa så är det svårt nu i alla fall på kvällarna.

För bor man på en udde med två vikar på var sida, så måste dom köra först på ena viken och sedan måste dom bort till den andra och kolla vem som är där. Och precis där jag bor går den fina skogsvägen.

Visst måste pojkarna eller gubbarna få leka och nu känns det mycket bättre när jag gnällt av mej lite.

Pst... jag fick plogat i går kväll så jag kunde ta mej till staden och luncha på 'Pilsnermackan'

Inga kommentarer: