söndag 12 februari 2012

Här var det stegring...

Så lilla August som vi såg efter i onsdags när han var febrig kunde överföra lite feber på oss också. Igår mådde jag inte bra och i morse så började Lennart känna av det.

Så får men en irriterande hosta som jag hatar. Men jag kämpar på med mina Carmolisdroppar så jag skall bara få en lindrigare variant.
I natt så kändes det inte som jag sov en blund, axeln värkte och ibland hade jag för varmt och däremellan lite frossa. Men jag tror nog jag slumrade in på morgonsidan för jag kom på att jag hade drömt så knasigt.
 Så  efter lite medicinering så mådde jag så pass bra att jag kunde skyffla undan snön och efter alla skidlopp i soffan orkade jag med en Siggerunda. Det var så fint ute lugnt o stilla och temperaturen låg på nollan hade gärna gått mycket längre men kroppen skall få vila så den blir fort frisk.
 Så i morgon hoppas jag att man kan hoppa ur sängen med ett skutt och göra nåt nyttigt.

Här kommer en foto av ett rådjur som var framme på dagen och kollade matförrådet.

Inga kommentarer: