måndag 13 februari 2012

Jag undrar?

Hur många kan låta bilen stå i 4 dagar utan att köra?

Så har vi gjort nu. I torsdags var vi till stan och handlade och nästa gång blir i morgon bitti för då skall jag till tandläkaren.
Så inte är vi så stora miljöbovar då. Kanske det beror på att man börjat bli gammal och inte vill rackla runt i onödan utan trivs bra hemma med undantag av några promenader i friska luften. För det måste jag bara.

Nu har dom där fyrhjulingara som gubbarna runt viken äger har kommit till nytta! Dom har plogat upp en lång fin bana runt hela viken. Så idag har Sigge och jag varit runt den två gånger, Hade förstås spark men det är inte ofta man kan susa fram med en spark nu förtiden, utan att det hakar till i sandkornen.

Mina krafter börjar återvända så jag skall nog ta den utan hund men med stavar i ett bra tempo i morgon.

Ser det inte frestande ut så säg...

Inga kommentarer: