söndag 26 februari 2012

Nu har jag varit ute och luftat mej...

Det behöver jag ibland, komma ut och få glo på folk.
Så vi for fredag morgon till Stockholm eller först till Uppsala och handla på Lennarts favoritställen och så en sväng till Ikea. Fast det känns att man har vad man behöver därifrån.
Så vidare till Upplands Väsby och kusinen Benke och Monika som vi hade sällskap av till gamla Stan och äta och sedan till Tyrol och såg och hörde på Björn Skifs och Lennie Norman. Det var en helt okey föreställning.
Så hade vi så lyxigt att när showen var slut så kom Mackan och hämtade oss och skjutsade hem oss till Upplands Väsby där vi övernattade.

På lördagen tog vi oss sedan hem igen, och jag var så nöjd så att komma hem igen. Börjar bli lik min mor tror jag. Vill gärna bort ibland men fort hem igen.

Tänk idag när vi kom hem från vår promenad så satte det en hel drös med sidensvansar i ett träd här bredvid huset och jag kunde gå in och hämta kameran och närma mej dem igen och få ta några foton.
Har en nyponbuske som dom besöker med jämna mellanrum.
Dom är så otroligt vackra, synd man borde haft Petras värsting kamera då hade det blivit fina bilder.

Inga kommentarer: