tisdag 30 mars 2010

Hemma igen...

Så är man tillbaka i vardagen igen. Var riktigt kul att få fara o kryssa.
Ni kulle bara veta hur mycket jag glodde ;-))
Höll koll på dom flesta.

Och att få äta löjrom och skumpa till frukost är bara för bra, borde göras oftare.

Upp till staden kom vi också med spårvagnen, men sen gick det långsamt fram. Vi har nog aldrig tagit oss så sakta fram men det gick ganska bra ändå.
Snurran provade käder (och köpte med) och jag satt så gärna och tittade på och vilade min rygg och knä. Själv inhandlade jag mig en ny handväska som känns helt rätt.

Nu har cykelen 'Karin' varit på rundsmörjning som ingick i priset så nu väntar jag på att få göra min premiärtur, fast nu skall det börja regna så aldrig får man vara riktigt glad.

Nu hägrar sängen för det blev ju hemskt tidigt i morse när båten kom till Mariehamn klockan halv fem. Men det var det värt...

Godnatt eller godmorgon på er andra!

Inga kommentarer: