söndag 28 mars 2010

Ut och kryssa till Helsingfors...

Skall jag fara i natt, halv tolv tiden stiger vi ombord på Mariella.
Snurran och jag, nu får Lennart vara hemma och sköta djuren.

Det skall bli så skönt och få komma bort lite och 'glo' på folk en stund.
Sist jag var bort så var vi till Göteborg i oktober, så jag är i stort behov av lite luftombyte.

Kanske jag kan göra av med lite pengar i Hesa också om knäet håller så jag kommer in i nån affär. Lite mera värktabletter och lite flytande smärtstillande så kommer det nog att gå.

Så blir det även lite ledigt från datan med, hoppas den klarar sig utan mej...

Men nu börjar bastun bli varm så det är dags att äntra lavan...

Hej på Er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa sen!/Petra

catti sa...

hoppas du får en riktigt trevlig resa och slösa och shoppa jättemycket tycker jag......

det ska bli dyrt. jag fick ett presentkort på mjuk och len av åbsk då jag avgick som revisor.
finfint tänkte jag o beställde en ansiktsbehandling. huj vad dyrt det blev ... de hade flera olika sorters burkar som man skulle bli vacker av som jag måste köpa.