torsdag 11 mars 2010

En underbar känsla infinner sig...

När allt stämmer med sin egen bästa häst.

Det gjorde det i kväll.
På dagen undrade jag nog, hur skall jag orka! Tog en extra värktablett för jag har så ont ännu efter kiropraktorbesöket, men ont skall med ont fördrivas.

Sedan hade jag lilla August på dagen men han var så snäll o go men visst känns det när jag skall lyfta honom, man är ju inte upptränad på sånt just nu.

Men ridlektionen var så himla rolig och Reykur är så duktig och det tycker jag att jag är också. För skulle någon ha sagt till mej för ett år sedan att jag skulle börja rida igen så skulle jaag ha svarat:
"Jo lika säkert som att jag kommer att åka till månen"

Men tänk vad allt kan ändra sig, och nu njuter jag i fulla drag för jag vet att sånt här kan hänga på en skör tråd hur länge man kan få njuta av en ridtur.

Man går i ett litet lyckorus på torsdagkvällarna....

1 kommentar:

pålle sa...

Tænk vilken livskvalitet det kan ge dig bara før att du håller igen lite med kolhydraterna och motionerar så mycket du kan.
Heja Mommo!