måndag 8 mars 2010

Har ni sett han förut?



Så här glad och förnöjsam var lilla August när han var hos mig i fredags.
Inte en tår föll när hans mamma lämnade honom (som jag var beredd på).
På torsdag skall han vara här igen. Hoppas det går lika bra då...

Annars skiner solen så fint idag så jag tänkte att nu skall jag sitta ute och läsa en bok och höra på när snön rasar från taket.
Men fy tusan vad kallt det var, det blåser en kall vind som kröp in i märgen så det är nog bäst att hålla sig inne när man inte kan röra på sig och hålla sig varm.

4 kommentarer:

pappan sa...

Hærlig pojk, mer bilder bara!

Anonym sa...

Hej!

Visst är han söt och fin tröja har han. Jag satt ute i Svartsmara och där var det varmt o lä i solen /betty

Petra sa...

Töööööööötis!
Kan inte förstå hur vi fick en så söt pöjk ;)

pålle sa...

Det var længe sen du har måsta skotta nu,saknar du inte det lite?