onsdag 10 mars 2010

Hurra Hurra Hurra!



För Casper Erik Leonard Tötterman som i dag som blir 18 år!!!

Men tyvärr kan vi inte fira honom här hemma för han går i ett gymnasium i Helsingfors.

När Casper var liten var jag dagmamma till honom och han hade ett stort ordförråd och mycket intressanta utläggningar om Gud och döden.

Här kommer ett av dom hundra citaten som jag skrivit upp.

Mars -96 (4 år)
När du mormor dör är du gammal, men först skall du sluta köra bil, sen skall du gå med käpp, sen får du magsjukan och då dör du....


Hoppas du får en bra dag där långt borta

3 kommentarer:

pålle sa...

Och så tar vi den långa HUUURAAAAAAAAAAA! (så gør dom i Danmark)

pålle sa...

Nu orkar jag inte fira han dær mer , kom med något nytt t.ex August hur gick det idag?

Anonym sa...

Allt gick bra i dag Pålle. Han var så snaäll o go. Nu skall jag fara på min ridlektion återkommer med nåt nytt senare...