fredag 26 mars 2010

Det stämmer inte!!!

Vad skall man göra när ålderdomen kryper allt närmare?

Känner inte igen mina armar! Dom ser så klena ut och fått en massa mystiska fläckar på sig fast inte ens solen har lyst på dem.
Så till mina ben, en som skötte om min mamma på hennes sista tid gick skrattande bakom mig och sade att nu har du smalare ben än Lea!!!
Alla mina 'sju' hårstrån på mina ben lyste rysligt starkt så nu rakade jag bort dem.
Det fanns en gång en kvinna här i Söderby som hade så smala ben så min pappa påstod att hon var världens modigaste kvinna som vågade gå på dem! Håller jag på bli lik henne?

Men det beror på att kroppen är för stor än...
Tänker inte påstå att denna månad har gått som jag tänkt mej, för jag kommer inte att få bort mitt kilo som var planerat denna månad.
Nu får hoppet stå tills nästa månad!

Har inte gått upp och det är kanske det viktigaste.

Till sist så håller jag på Mattias i kväll men det betyder nog att han blir en bra tvåa för jag brukar alltid ha fel.
Trevlig helg på er...

Inga kommentarer: